Skip to content
  • biuro@petraconsulting.pl
  • 507 057 730
Petra Consulting
  • O nas
    • O Petra Consulting
    • Nasz zespół
    • Praca z nami
    • Akademia Edukacyjna VCC
  • Projekty
    • Aktualne projekty
    • Archiwalne projekty
  • Usługi rozwojowe
  • Opinie klientów
  • Aktualności
  • Kontakt
  • SKLEP
    • E-learning
      • Marketing i sprzedaż
      • Human resources
      • Zarządzanie projektami
      • Finanse i rachunkowość
      • Kompetencje menedżerskie
      • Optymalizacja biznesu
      • Informatyka i bezpieczeństwo
      • Innowacje i rozwój
      • Inne
    • Szkolenia
      • Marketing i sprzedaż
      • Human resources
      • Zarządzanie projektami
      • Rozwój osobisty
      • Finanse i rachunkowość
      • Kompetencje menedżerskie
      • Optymalizacja biznesu
      • Certyfikacja kompetencji
      • Informatyka i bezpieczeństwo
      • Innowacje i rozwój
      • Inne
    • Usługi
      • Doradztwo biznesowe
      • Doradztwo zawodowe
      • Coaching
      • Mentoring
      • Webinaria
    • Produkty
  • BEZPŁATNA KONSULTACJA
    BEZPŁATNA KONSULTACJA
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Jak wycenić swoje usługi?

Jak wycenić swoje usługi?

Planując swój biznes musisz oszacować, jaki miesięczny dochód będzie dla Ciebie optymalny, zakładając oczywiście także niezbędne minimum – o tym pisałam w jednych z felietonów J Dokładanie do firmy to równia pochyła. Dlatego musisz nauczyć się dobrze wyceniać swoje usługi. Wiem, że dla wielu osób to jedna z trudniejszych kwestii.

 

Mam dla Was kilka podpowiedzi, co trzeba wziąć pod uwagę, wyceniając usługę:

  1. czy jestem specjalistą – czy dopiero się uczę?
  2.  ile czasu poświęcę na realizację usługi (bo może to być godzina – np. szkoleniowa, a może być np. 1,5 – np. pedicure połączony z peelingiem i masażem stóp. Albo sprzątanie 50-metrowego biura, które według szacunków zajmie 2 godziny)
  3. czy do realizacji usługi potrzebne są jakieś materiały?
  4. czy do jej realizacji wykorzystam swoje materiały, czy powierzone?
  5. czy do realizacji swojej usługi potrzebuję środków transportu (samochód)?
  6. jakie są ceny u konkurencji?

 

Analiza tych podstawowych kwestii pomoże Ci wycenić swoją usługę

Wyceniając pamiętaj, że:

  • jeśli dopiero się uczysz, nie jesteś jeszcze ekspertem – nie możesz startować z najwyższą stawką
  • najłatwiej wycenić swoją stawkę godzinową
  • nie musisz mieć taniej, niż konkurencja – możesz podkreślić że dajesz w podobnej cenie coś więcej, niż konkurencja – np. gwarantujesz pełną dyspozycyjność i 100-procentowe bezpieczeństwo (z biura nic nie zginie)
  • trzeba zaznaczyć, że koszt realizacji usługi wzrasta, jeśli musisz zastosować swoje środki – ale wtedy można np. podkreślić, że są to środki eko lub bio
  • klient, musi wiedzieć, za co płaci. Im dokładniej opiszesz, co wchodzi w skład Twojej usługi – tym lepiej J Ludzie lubią mieć poczucie, że dostają dużo 😉

 

Mam nadzieję, że ta wiedza Ci się przyda. Jeśli uważasz ją za wartościową – podziel się z innymi.

 

Pozdrawiam wszystkich przedsiębiorczych

 

Sylwia Petryna

Mentorka, coach

#ŚrodaZWiedźmąBiznesu

    Udostępnij:

    Ostatnie artykuły

    • 19 września 2023 13:49·

    5 filarów skutecznego biznesu

    Najczęstszym powodem założenia firmy jest... spełnienie swoich marzeń o niezależności. Ale to za mało, by firma mogła się utrzymać. Poznaj 5 filarów biznesu, które gwarantują rozwój Twojego przedsiębiorstwa.
    Czytaj więcej >
    jak filozofia Kaizen i metoda małych kroków pomagają usprawnić prace WA, Petra Consulting Wałbrzych szkolenia
    • 29 sierpnia 2023 11:31·

    Jak wykorzystać filozofię Kaizen i metodę małych kroków w pracy Wirtualnej Asystentki?

    Jak wykorzystać filozofię Kaizen i metodę małych kroków w pracy wirtualnej asystentki?Jak lepiej organizować swój czas pracy? Jak radzić sobie z wyceną? Jak uniknąć marnotrawstwa czasu? Poznaj skuteczną metodę małych kroków i usprawnij swoją pracę.
    Czytaj więcej >
    Page 1 Page 2 Page 3 Page 4 Page 5Następna →

    Zostaw komentarz

    Zostaw komentarz Cancel Reply

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Umów się na bezpłatną konsultację

    … i dowiedz się jak możemy Ci pomóc.

    Romana Kolasińska

    Konsultant

    • tel. 727 000 096
    • tel./fax 74 664 79 59
    • e-mail: romana@petraconsulting.pl

    Masz pytania?

    • biuro@petraconsulting.pl
    • 507 057 730

    Umów się na bezpłatną konsultację

    … i dowiedz się jak możemy Ci pomóc.



      Kompetencje wspierają rozwój – to nasza misja. Realizując przedsięwzięcia biznesowe z różnych dziedzin, jesteśmy świadomi, iż największym kapitałem firm są ich pracownicy. Stosując naszą misję wspieramy rozwój poszczególnych osób oraz całych firm na różnych płaszczyznach działania. Stawiamy na rozwój kompetencji, zaufanie oraz rozwój świadomości i odpowiedzialności biznesowej i społecznej.

      Facebook Youtube Linkedin Instagram

      SKLEP

      • Usługi
      • E-learning
      • Szkolenia
      • Produkty
      • Usługi
      • E-learning
      • Szkolenia
      • Produkty

      FIRMA

      Petra Consulting
      ul. Broniewskiego 65B
      58-309 Wałbrzych
      Dolny Śląsk

      BLOG

      • Wszystkie
      • Realizacje
      • Poradniki
      • Aktualności
      • Wszystkie
      • Realizacje
      • Poradniki
      • Aktualności

      SZYBKI KONTAKT

      • 507 057 730
      • biuro@petraconsulting.pl

      Informacje

      • Polityka prywatności
      • Regulamin
      • RODO
      • Mapa strony
      • Polityka prywatności
      • Regulamin
      • RODO
      • Mapa strony
      Petra Consulting
      Polityka Prywatności | Regulamin strony
      Projekt i wykonanie: Two Colours Agency
      Ta strona używa plików cookies, zapoznaj się z Polityką Prywatności Akceptuję wszystko Odrzuć wszystko Ustawienia cookie
      Privacy & Cookies Policy

      Przegląd prywatności

      Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas poruszania się po witrynie.
      Niezbędny
      Zawsze włączony
      Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego działania witryny. Ta kategoria obejmuje tylko pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
      Niekonieczne
      Wszelkie pliki cookie, które mogą nie być szczególnie potrzebne do działania witryny i są wykorzystywane w szczególności do gromadzenia danych osobowych użytkownika za pośrednictwem analiz, reklam i innych osadzonych treści, są określane jako niepotrzebne pliki cookie. Przed uruchomieniem tych plików cookie w Twojej witrynie wymagane jest uzyskanie zgody użytkownika.
      SAVE & ACCEPT