Przejdź do treści
  • biuro@petraconsulting.pl
  • 507 057 730
Petra Consulting
  • O nas
    • O Petra Consulting
    • Nasz zespół
    • Praca z nami
    • Akademia Edukacyjna VCC
  • Projekty
    • Aktualne projekty
    • Archiwalne projekty
  • Usługi rozwojowe
  • Opinie klientów
  • Aktualności
  • Kontakt
  • SKLEP
    • E-learning
      • Marketing i sprzedaż
      • Human resources
      • Zarządzanie projektami
      • Finanse i rachunkowość
      • Kompetencje menedżerskie
      • Optymalizacja biznesu
      • Informatyka i bezpieczeństwo
      • Innowacje i rozwój
      • Inne
    • Szkolenia
      • Marketing i sprzedaż
      • Human resources
      • Zarządzanie projektami
      • Rozwój osobisty
      • Finanse i rachunkowość
      • Kompetencje menedżerskie
      • Optymalizacja biznesu
      • Certyfikacja kompetencji
      • Informatyka i bezpieczeństwo
      • Innowacje i rozwój
      • Inne
    • Usługi
      • Doradztwo biznesowe
      • Doradztwo zawodowe
      • Coaching
      • Mentoring
      • Webinaria
    • Produkty
  • BEZPŁATNA KONSULTACJA
    BEZPŁATNA KONSULTACJA
  • Strona główna
  • Aktualności
  • Lepsza praca w biurze czy home office?

Lepsza praca w biurze czy home office?

Mamy już spore doświadczenia w kwestii pracy zdalnej, hybrydowej. Niektórzy już wrócili całkowicie do swoich biur, inni nadal pracują w trybie mieszanym.
Zatem mam dziś pytanie – co Ty po ponad roku doświadczenia z pracą zdalną – wybierzesz, co w Twoim przypadku się lepiej sprawdziło?

A poniżej trochę zebranych plusów.

TRADYCYJNE BIURO

– czujesz się bardziej częścią zespołu (poczucie wspólnoty)
– Twoja praca ma jakby większy ciężar gatunkowy, bardziej czujesz, że robisz coś ważnego 
– szybciej możesz wymienić/zasięgnąć potrzebnej informacji – po prostu pytasz koleżankę zza biurka 
– masz wygodne biurko i krzesło- Twoje własne i nie jest to krzesło kuchenne 
–  możesz się pośmiać i porozmawiać z koleżankami/kolegami na korytarzu, w pomieszczeniu socjalnym
– możesz założyć normalne buty, żakiet, zrobić makijaż możesz się SPOTKAĆ – z kolegami, klientami (brak poczucia izolacji)

 

HOME OFFICE
 
– oszczędzasz czas na dojazdy
– nie musisz się malować i ubierać
– możesz spokojnie zaprowadzić dziecko do przedszkola i w międzyczasie zrobić pranie, ugotować obiad 
– możesz pracować z każdego miejsca jeśli tylko masz internet
– sama organizujesz i prioretyzujesz zadania (samodzielność)
– jesteś rozliczana z efektów a nie ile przesiedziałaś godzin w pracy
– możesz elastycznie pracować

A Ty – jaką formułę wolisz?

 

A jeśli masz kłopoty np. z zarządzaniem sobą w czasie, prioretyzacją zadań, polecamy nasze przydatne warsztaty i szkolenia

Delegowanie zadań na 5.0

Kaizen – jak mały krok może prowadzić do dużych zmian

 

    Udostępnij:

    Ostatnie artykuły

    Dobre praktyki w tworzeniu programów mentoringowych
    • 13 kwietnia 2025 23:26·

    Od programu do kultury – jak mentoring zmienia organizację na lepsze?

    Jeśli pracujesz w HR, jesteś liderem, liderką, przeczytałaś/przeczytałeś właśnie kolejny wpis, jak mentoring rozwiązuje konkretne problemy np. z pozyskaniem talentów czy tarciami generacyjnymi i myślisz: róbmy to! Super, dobra decyzja. Ale najpierw się do tego przygotuj. To już ostatnia część mojego praktycznego poradnika – jak zrobić w firmie dobry mentoring i go nie zepsuć ;) Co zrobić, by mentoring rzeczywiście zadziałał – zamiast być tylko kolejnym punktem odhaczonym w strategii.
    Czytaj więcej >
    Dobre praktyki programów mentoringowych Petra Consulting
    • 11 marca 2025 23:12·

    Mentoring w firmie? Tak, ale dobrze zaplanowany!

    Rotacja pracowników, luki kompetencyjne, problemy z pozyskaniem talentów czy problemy z różnorodnością i inkluzywnością. No i wszechobecny spadek zaangażowania. To zjawiska coraz częściej obecne w organizacjach. W poszukiwaniu rozwiązań warto zainteresować się programami mentorigowymi. Ale - by nie stały się tylko ładnym hasłem w strategii, pokazujemy, co jest kluczowe, by taki program przyniósł realne korzyści. II część z cyklu: Jak zrobić dobry program mentoringowy w swojej organizacji?
    Czytaj więcej >
    Page 1 Page 2 Page 3 Page 4 Page 5Następna →

    Zostaw komentarz

    Zostaw komentarz Anuluj odpowiedź

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Umów się na bezpłatną konsultację

    … i dowiedz się jak możemy Ci pomóc.

    Romana_Kolasińska

    Romana Kolasińska

    Konsultant

    • tel. 507057730
    • tel. 459 569 373
    • e-mail: romana@petraconsulting.pl

    Masz pytania?

    • biuro@petraconsulting.pl
    • 507 057 730

    Umów się na bezpłatną konsultację

    … i dowiedz się jak możemy Ci pomóc.



      Kompetencje wspierają rozwój – to nasza misja. Realizując przedsięwzięcia biznesowe z różnych dziedzin, jesteśmy świadomi, iż największym kapitałem firm są ich pracownicy. Stosując naszą misję wspieramy rozwój poszczególnych osób oraz całych firm na różnych płaszczyznach działania. Stawiamy na rozwój kompetencji, zaufanie oraz rozwój świadomości, odpowiedzialności biznesowej i społecznej.

      Facebook Youtube Linkedin Instagram

      SKLEP

      • Usługi
      • E-learning
      • Szkolenia
      • Produkty
      • Usługi
      • E-learning
      • Szkolenia
      • Produkty

      FIRMA

      Petra Consulting
      ul. Broniewskiego 65B
      58-309 Wałbrzych
      Dolny Śląsk

      BLOG

      • Wszystkie
      • Realizacje
      • Poradniki
      • Aktualności
      • Wszystkie
      • Realizacje
      • Poradniki
      • Aktualności

      SZYBKI KONTAKT

      • 507 057 730
      • biuro@petraconsulting.pl

      Informacje

      • Polityka prywatności
      • Regulamin
      • RODO
      • Mapa strony
      • Polityka prywatności
      • Regulamin
      • RODO
      • Mapa strony
      Petra Consulting
      Polityka Prywatności | Regulamin strony
      Projekt i wykonanie: Two Colours Agency

      Zapisz się na nasz NEWSLETTER i pobierz DARMOWY E-BOOK Mentoring – odkrywanie potencjału.


      Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Sylwia Petryna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Pera Consulting, Szczawno Zdrój 58-310 ul. Saperów 7. NIP: 886-247-52-31, email: biuro@petraconsulting.pl, tel. 507057730 Podanie danych jest dobrowolne. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Klauzuli informacyjnej