Petra Consulting była organizatorem webinaru, poświęconego kwestiom sprzedaży. Ale nie o zwykłej sprzedaży rozmawialiśmy. Tylko o sprzedaży z poziomu serca, dzięki relacjom, emocjom i rekomendacjom. To wiodący trend w obszarze #sale.
Celem każdego biznesu jest sprzedaż. Ale dziś nie wystarczy mieć świetny produkt lub usługę, bo inni też je mają. Trzeba się wyróżnić.
Ale jak? Jak przyciągnąć do siebie klientów i sprawić, by zostali ze mną na dłużej? Mamy na to odpowiedź:
Sprzedając z poziomu serca
Jeżeli zdobędziesz tę umiejętność, to możesz śmiało patrzeć w swoją przyszłość i czuć się bezpiecznie. Dzisiejszy świat opiera się na sprzedaży, więc obojętnie czy robisz biznes, uczysz w szkole, jesteś politykiem, dziennikarzem czy kaznodzieją – zawsze sprzedajesz.
A sprzedając z poziomu serca – sprzedajesz skutecznie i nawiązujesz długotrwałe relacje z klientem. Taki klient będzie do Ciebie wracał.
Jak przyciągnąć klienta?
O technice, którą skutecznie wdraża u siebie, ale także u swoich klientów, opowiedział Krzysztof Kras, trener biznesowy, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej z 28 letnim stażem pracy na rynku polskim. Trener Biznesu i praktyk skutecznego handlowania- ma osobiste doświadczenia w prowadzeniu sklepu, hurtowni, Przedstawicielstwa Handlowego, w zarządzania działem handlowym i przedstawicielami handlowymi. Pracując dla dużego polskiego przedsiębiorstwa handlowego tworzył i wdrażał strategie wprowadzenia na rynek polski takich marek jak: Henkel, Unilever, Prokter&Gable, Jade i wielu innych. Absolwent Uniwersytet Mercuri– szkoły trenerskiej międzynarodowej firmy szkoleniowo-doradczej Mercuri International, światowego lidera w dziedzinie handlu i zarządzania handlem- były Dyrektor Oddziału Dolnośląskiego tej firmy. Współautor koncepcji pracy na Platformie Handlowej oraz prowadzenia rozmowy z klientem metodą „lejka”. Autor koncepcji i książki pt: „Sprzedawaj z poziomu serca”.
Dlaczego taka sprzedaż działa?
Ponieważ sprzedając z poziomu serca:
- nauczysz się szybko pozyskiwać nowych klientów, budować z nimi partnerskie relacje i otrzymywać od nich rekomendacje
- poznasz metodę prowadzenia rozmowy handlowej techniką „lejka”
- dowiesz się jak dopasować etapy sprzedawania do etapów kupowania i jakich narzędzi używać, aby sprzedawać z sercem
- zwiększysz zyski swoje lub swojej firmy
Uczestnicy webinaru mieli możliwość poznać tę metodę, a każdy, kto chce dowiedzieć się na jej temat więcej – może skorzystać z rozwinięcia, czyli szkolenia: Jak pozyskiwać klientów w niepewnych czasach?
A jeśli chcesz posłuchać o tym, jak nawiązywać dobre relacje i tworzyć pomost z klientem – przyjdź na czerwcowy Ogólnopolski Event Rozwojowy evolucJA – daj się zainspirować