Przejdź do treści
  • biuro@petraconsulting.pl
  • 507 057 730
Petra Consulting
  • O nas
    • O Petra Consulting
    • Nasz zespół
    • Praca z nami
    • Akademia Edukacyjna VCC
  • Projekty
    • Aktualne projekty
    • Archiwalne projekty
  • Usługi rozwojowe
  • Opinie klientów
  • Aktualności
  • Kontakt
  • SKLEP
    • E-learning
      • Marketing i sprzedaż
      • Human resources
      • Zarządzanie projektami
      • Finanse i rachunkowość
      • Kompetencje menedżerskie
      • Optymalizacja biznesu
      • Informatyka i bezpieczeństwo
      • Innowacje i rozwój
      • Inne
    • Szkolenia
      • Marketing i sprzedaż
      • Human resources
      • Zarządzanie projektami
      • Rozwój osobisty
      • Finanse i rachunkowość
      • Kompetencje menedżerskie
      • Optymalizacja biznesu
      • Certyfikacja kompetencji
      • Informatyka i bezpieczeństwo
      • Innowacje i rozwój
      • Inne
    • Usługi
      • Doradztwo biznesowe
      • Doradztwo zawodowe
      • Coaching
      • Mentoring
      • Webinaria
    • Produkty
  • BEZPŁATNA KONSULTACJA
    BEZPŁATNA KONSULTACJA
  • Strona główna
  • Projekty
  • Biznesłomenki z Dolnego Śląska edycja II

Osoby odpowiedzialne za realizację projektu

Sylwia Petryna

Doradca biznesowy

  • 507 057 730
  • sylwia@petraconsulting.pl

Aleksandra Skibińska

Doradca zawodowy/Rekruter

  • 507 057 730
  • aleksandra@petraconsulting.pl

Biznesłomenki z Dolnego Śląska edycja II

Udostępnij:

  • Okres realizacji:
  • listopad 2016 – czerwiec 2018 (20 miesięcy)
  • Źródło finansowania:
  • Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 8.3
  • Dla kogo:
  • Kobiety – 50 osób, w tym: - osoby starsze po 50 roku życia, - kobiety - osoby z niepełnosprawnościami, - osoby długotrwale bezrobotne, - osoby o niskich kwalifikacjach, zamieszkujące w/w powiaty.

Głównym celem projektu jest wzrost aktywności zawodowej u 50 kobiet od 30. roku życia pozostających bez zatrudnienia i znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy.

Do projektu przyjmowane będą kobiety spełniające kryterium wyboru oraz zamieszkujące na terenie powiatów: dzierżoniowski, jeleniogórski ziemski, kamiennogórski, kłodzki, wałbrzyski i ząbkowicki (w tym 40% mieszka na terenach wiejskich ww. powiatów).

REKRUTACJA DO PROJEKTU „BIZNESŁOMENKI Z DOLNEGO ŚLĄSKA:

I: Składanie i ocena dokumentów rekrutacyjnych:

I ETAP: Składanie i ocena dokumentów rekrutacyjnych: od 10 lutego 2017 do wyczerpania miejsc

Formularz rekrutacyjny (załączniki poniżej) powinien być wypełniony, we wszystkich polach:

  • elektronicznie w języku polskim
  • odręcznie (w sposób czytelny)

Wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny należy złożyć w wyznaczonym terminie (osobiście lub pocztą):

  • Fundacja Edukacji Europejskiej, ul. Dmowskiego 2/4, 58-300 Wałbrzych
  • Petra Consulting, ul. Broniewskiego 65 B, 58-309 Wałbrzych

Biura, w których można składać wnioski czynne są od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 -16:00.

Ponadto osoby nieaktywne zawodowo, posiadające orzeczenie o niepełnosprawności, do Formularza rekrutacyjnego powinny załączyć w 2 egzemplarzach:

  • potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności

Ocena formalna będzie się odbywać w oparciu o Kartę oceny formalnej. Nie spełnienie co najmniej jednego z kryteriów dostępu skutkuje odrzuceniem kandydata/ki.

W projekcie zaplanowano następującą metodologię przyznawania punktów na etapie oceny merytorycznej formularzy rekrutacyjnych:

  1. Przynależność do jednej lub więcej grup priorytetowych – (0-19 pkt.) – z niepełnosp.+10 pkt., powyżej 50 roku życia +2 pkt., długotrwale bezrob. +2 pkt., o niskich kwalif. +5 pkt.,
  2. Pomysł na działalność gospodarczą, wykorzystanie niszy rynkowej – (0-10 pkt.),
  3. Charakterystyka rynku (klienci, konkurencja) – (0-10 pkt.),
  4. Szanse przetrwania zaplanowanej działalności gospodarczej – (0-10 pkt.),
  5. Posiadana wiedza, umiejętności, doświadczenie w kontekście planowanej działalności gospodarczej – (0-5 pkt.),
  6. Umiejętność oszacowania wydatków inwestycyjnych – (0-6 pkt.).

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania na tym etapie: 60 pkt. Na ostateczną ocenę Formularza składa się średnia arytmetyczna z ocen dokonanych przez dwóch oceniających.

Do drugiego etapu rekrutacji może zostać zakwalifikowana osoba, która w wyniku oceny merytorycznej Formularza rekrutacyjnego uzyska minimum 13 punktów.

II ETAP: Kolejnym elementem rekrutacji do projektu jest rozmowa z doradcą zawodowym, której celem jest weryfikacja umiejętności, sytuacji zawodowej oraz predyspozycji kandydatki (w tym np. cech osobowościowych, poziomu motywacji) do samodzielnego założenia i prowadzenia działalności gospodarczej.

W projekcie zaplanowano następującą metodologię przyznawania punktów na etapie rozmowy z doradcą zawodowym:

  1. Ocena predyspozycji Kandydatki pod kątem posiadanych cech osobowościowych (samodzielność, przedsiębiorczość, odpowiedzialność, umiejętność planowania i analitycznego myślenia, sumienność), niezbędnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej – (0-10 pkt),
  2. Ocena predyspozycji Kandydatki pod kątem umiejętności i sytuacji zawodowej – (0-8 pkt),
  3. Ocena motywacji do prowadzenia działalności gospodarczej – (0-10 pkt),
  4. Ocena orientacji na realizację celu i odporności na trudne sytuacje – (0-12 pkt).

Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania na tym etapie: 40 pkt.

Informacje dotyczące wyników rekrutacji dostępne będą na stronach: http://www.fee.org.pl/ oraz https://petraconsulting.pl/

——————————————————————————————————————

Okres realizacji projektu: listopad 2016 – czerwiec 2018 (20 miesięcy)

Źródło finansowania:  Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Działanie 8.3

Realizatorzy:

Lider:

  • Fundacja Edukacji Europejskiej w Wałbrzychu (www.fee.org.pl)

Partnerzy:

  • Petra Consulting Sylwia Petryna Wałbrzych (www.petraconsulting.pl)
  • Meander Kamila Pępiak – Kowalska w Szczecinie

Odbiorcy:

Kobiety – 50 osób, w tym:

– osoby starsze po 50 roku życia,
– kobiety – osoby z niepełnosprawnościami,
– osoby długotrwale bezrobotne,
– osoby o niskich kwalifikacjach,
zamieszkujące w/w powiaty.

Najważniejsze elementy harmonogramu projektu

Zadanie 1 – Promocja projektu i rekrutacja uczestników  – XII 2016 – I.2017

– działania promocyjne, rekrutacja uczestników projektu

Zadanie 2 – Szkolenie i doradztwo – I – III 2017

– I ETAP: Zakup podręcznika specjalistycznego, opracowanie dodatkowych ćwiczeń, CD

– II ETAP: Wydruk i zakup materiałów szkol. (karty ćw., teczki, długopisy, notesy)

– III ETAP: Organizacja szkoleń wg VCC Vocational Competence Certificate (48 godz.)

– IV ETAP: Szkolenia e-learningowe

– V ETAP: Doradztwo indywidualne (8 godz./osobę)

– VI ETAP: Wymiana doświadczeń z Partnerem2

Szczegółowy harmonogram wspracia – terminy szkoleń dla grup I – IV:

GrupaAdres szkoleniaTerminy szkolenia
I GRUPAHotel Arkadiaul. Wrocławska 113, 58-306 Wałbrzych09-10.03.201727-28.03.201703-04.04.2017godz. 9.00 – 16.30
Wsparcie doradczo-coachingowe do 14.05.2017 r. wg indywidualnie ustalonego grafiku.
II GRUPAWyższa Szkoła Zarządzania i Edukacjiul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko16-17.03.201730-31.03.201710-11.04.2017godz. 9.00 – 16.30
Wsparcie doradczo-coachingowe do 14.05.2017 r. wg indywidualnie ustalonego grafiku.
III GRUPAVilla ARTul. Czerwonego Krzyża 1, 58-300 Wałbrzych24-25.03.201708-09.04.201712-13.04.2017godz. 9.00 – 16.30
Wsparcie doradczo-coachingowe do 14.05.2017 r. wg indywidualnie ustalonego grafiku.
IV GRUPAVilla ARTul. Czerwonego Krzyża 1, 58-300 Wałbrzych18-20.04.201724-26.04.2017godz. 9.00 – 16.30
Wsparcie doradczo-coachingowe do 14.05.2017 r. wg indywidualnie ustalonego grafiku.

Zadanie 3 – Udzielenie wsparcia finansowego i doradczego – IV 2017 – VI 2018

I ETAP: Ocena Biznes Planów (BP) i przyznanie dotacji UP

II ETAP: Wsparcie pomostowe

III ETAP: Szkolenia specjalistyczne – prowadzenie DG w danej branży

Szczegółowy harmonogram wspracia – terminy szkoleń dla Biznesłomenek, które załozyły firmy:

GrupaAdres szkoleniaTerminy szkolenia
I GRUPA
Trener VCC
IBIS Hotel ul. 1 Maja 70, 58-300 Wałbrzych15-17.09.201730.09 – 1.10.2017godz. 9.00 – 17.30/18.00
II GRUPA
Lean Office VCC
IBIS Hotel ul. 1 Maja 70, 58-300 Wałbrzych24 – 27.09.2017godz. 8.30 – 18.30
szkolenie indywidualne
Lean Office VCC
Petra Consulting, ul. Broniewskiego 65 B, 58-309 Wałbrzych08 – 13.03.2018godz. 9.00 – 17.00
szkolenie indywidualne
Menedżer VCC
Petra Consulting, ul. Broniewskiego 65 B, 58-309 Wałbrzych24 – 27.07.2018godz. 9.00 – 15.00
Pozostałe szkolenia, poza Petra Consulting, realizowane są w trybie indywidualnym 

IV ETAP: Coaching biznesowy indywidualny (min. 7 godz./osobę)

V ETAP: Wymiana doświadczeń z Partnerem 2 – spotkania w Szczecinie

Korzyści uczestnictwa w projekcie

  • Dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej w wysokości do 22 tyś złotych
  • Wsparcie pomostowe w okresie pierwszych 12 miesięcy w wysokości do 1400 zł miesięcznie

Dodatkowe Korzyści uczestnictwa TYLKO w NASZYM projekcie:

  • Szkolenie zgodne ze standardami VCC „Własny Biznes – jak otworzyć i prowadzić działalność gospodarczą”
  • Dodatkowe szkolenia w systemie e-learningowym z zakresu własnej działalności
  • Coaching biznesowy prowadzony przez profesjonalnych coachów
  • Dodatkowe szkolenia specjalistyczne w trakcie prowadzenia swojego pierwszego biznesu

Cały program prowadzony jest przez Biznesłomenki z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu własnej działalności.

Jest to projekt dla kobiet prowadzony przez kobiety. W razie konieczności zaangażujemy kilku panów 🙂

Zobacz promocję projektu:

  • Gazeta DB 2010
  • Facebook Biznesomenki z Dolnego Śląska

Załączniki do pobrania:

  • Regulamin rekrutacji Biznesłomenki [927 KB PDF]
  • Formularz rekrutacyjny [220 KB DOCX]
  • Pozostałe załączniki związane z realizacją projektu [4,2 MB ZIP]
  • Wyniki rekrutacji IV grupa – 05.04.2017 [316 KB PDF]
  • Wyniki rekrutacji – dodatkowa osoba – 07.09.2017.pdf [311 KB PDF]
  • Lista rankingowa – wsparcie inwestycyjne i pomostowe [310 KB PDF]

Udostępnij:

Masz pytania?

  • biuro@petraconsulting.pl
  • 507 057 730

Umów się na bezpłatną konsultację

… i dowiedz się jak możemy Ci pomóc.



    Kompetencje wspierają rozwój – to nasza misja. Realizując przedsięwzięcia biznesowe z różnych dziedzin, jesteśmy świadomi, iż największym kapitałem firm są ich pracownicy. Stosując naszą misję wspieramy rozwój poszczególnych osób oraz całych firm na różnych płaszczyznach działania. Stawiamy na rozwój kompetencji, zaufanie oraz rozwój świadomości, odpowiedzialności biznesowej i społecznej.

    Facebook Youtube Linkedin Instagram

    SKLEP

    • Usługi
    • E-learning
    • Szkolenia
    • Produkty
    • Usługi
    • E-learning
    • Szkolenia
    • Produkty

    FIRMA

    Petra Consulting
    ul. Broniewskiego 65B
    58-309 Wałbrzych
    Dolny Śląsk

    BLOG

    • Wszystkie
    • Realizacje
    • Poradniki
    • Aktualności
    • Wszystkie
    • Realizacje
    • Poradniki
    • Aktualności

    SZYBKI KONTAKT

    • 507 057 730
    • biuro@petraconsulting.pl

    Informacje

    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    • RODO
    • Mapa strony
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    • RODO
    • Mapa strony
    Petra Consulting
    Polityka Prywatności | Regulamin strony
    Projekt i wykonanie: Two Colours Agency

    Zapisz się na nasz NEWSLETTER i pobierz DARMOWY E-BOOK Mentoring – odkrywanie potencjału.


    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Sylwia Petryna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Pera Consulting, Szczawno Zdrój 58-310 ul. Saperów 7. NIP: 886-247-52-31, email: biuro@petraconsulting.pl, tel. 507057730 Podanie danych jest dobrowolne. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Klauzuli informacyjnej