1022

Jak rozmawiać, by być dobrze zrozumianym?

Dobre kontakty z członkami zespołu to dziś jedna z kluczowych umiejętności. 

Jeśli pracujesz w zespole, realizujesz zadania, kierujesz pracami grupy – jakość i efektywność Twojej pracy zależy przede wszystkim od współpracy z innymi. Tymczasem dość często popełniamy podstawowe błędy bo… nie potrafimy się właściwie komunikować. 

Komunikacja oparta na współpracy – co to takiego? 

W tym pojęciu mieści się naprawdę dużo zagadnień. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak ważna są takie kwestie, jak: 

- umiejętność słuchania, 

- wyznaczania ról w grupie, 

- praca nad problemem, 

- budowanie relacji, 

 czy wreszcie to, co zazwyczaj najtrudniejsze – umiejętność rozwiązywanie konfliktów.  

 

Jesteś menadżerem?  

Starasz się o awans? 

Koordynujesz pracę zespołów, liderów? 

Prowadzisz lub rozpoczynasz własną działalność i będziesz zatrudniał pracowników? 

 

Pomożemy Ci zrozumieć, jak komunikować się efektywnie z innymi.

Zapraszamy na szkolenie > Komunikacja nastawiona na współpracę < na poziomie Rozwój umiejętności menadżerskich w ramach 5-stopniowego programu doskonalenia umiejętności menadżerskich – > Akademia Menadżera <

Termin: 

13-14 lutego, Wałbrzych